Židle RIM

Cíl - Analýza B2B a B2C online trhu se židlemi

Zadavatel Bizmark
Obor Výroba
Typ služby Studie
Realizováno leden 2018

V rámci B2C jsme na základě datové analýzy odhadli online poptávku po kancelářských židlých a souvisejících produktech. Ukázali jsme jak si koncový prodejci židlí (e-shopy a weby kamenných obchodů s kancelářskou tématikou a nábytkem) rozdělují online trh a co dělají proto, aby odpovídající cílové skupiny oslovili. V B2B jsme se zaměřili na výrobce kancelářských židlí, stanovili míru asociace značek těchto výrobců s nabízenými produkty a ukázali jak jednotlivý prodejci uvedené značky pokrývají v rámci digitálního marketingu.

Studie RIM -

Studie RIM -

Studie RIM -

Studie RIM -

+420 775 887 556
Zavolejte nám.
info@webmedea.cz
Napište nám.