Chytrá domácnost

Cíl - Získání nových klientů

Zadavatel Haidy
Obor Domácnost
Typ služby Strategie
Realizováno květen 2018 -

Počáteční stav

Společně s našimi partnery jsme se zúčastnili výběrového řízení na dodavatele marketingové strategie pro HAIDY. Po našem postupu do posledního kola byla od obou finalistů objednána studie online trhu se zaměřením na problematiku chytrých domácností. Výběrové řízení jsme vyhráli.

Úvodní studie - online trh s chytrým bydlením

Úvodní studie - online trh s chytrým bydlením

Úvodní studie - chytré stínění a zavírání

Úvodní studie - chytré stínění a zavírání

Naše studie ukázala HAIDY, jaký je na internetu zájem o jednotlivé nabízené služby a jaká je současná schopnost HAIDY a jeho konkurentů tuto poptávku pokrýt. Detailně jsme se věnovali poptávce po komplexním řešení chytré domácnosti i po dílčích funkcích jako je inteligentní zabezpečení, stínění, osvětlení, rekuperace nebo vytápění.

Jako markantní se ukázal rozdíl mezi poptávkou po komplexním řešením a dílčích službách. Pochopili jsme, že bude nezbytné investovat do osvěty a ve spojení se značkou HAIDY zákazníkům vysvětlit výhody celkového řešení.

Vize a cíle

Formulovali cíle připravované strategie...

  • Získat ty, kteří hledají komplexní řešení chytré domácnosti, pro nákup u HAIDY.
  • Získat kontakty na osoby, které dosud o chytré domácnosti pouze uvažují.
  • Vysvětlit těm, kteří hledají dílčí automatizace, výhody kompexního řešení HAIDY.

Průběh

Právě probíhá dohled nad realizací strategie

+420 775 887 556
Zavolejte nám.
info@webmedea.cz
Napište nám.