WineBar

Cíl - Pronájem luxusní vinárny na společenské akce a posílení prodejů eshopu s vínem

Zadavatel Movisio
Obor Gastronomie
Typ služby Strategie
Realizováno leden 2018
Strategie pro WineBar nás upozornila na příležitosti pro oslovení cílových skupin zákazníků vinárny i e-shopu a ukázala způsoby jak těchto příležitostí využít.
Petr Vašut,
key account manager

Nejprve jsme provedli dvě analýzy trhu. První analýza se zaměřila na prodej vína skrz eshop a porovnala wine-bar.cz s ostatními prodejci. Druhá analýza se zaměřila na vinárnu jako místo pro pořádání společenských akcí. Obě posoudily prezentaci webů (vinárny i obchodu) z pohledu online trhu i uživatele. V rámci strategie jsme zhodnotili současný stav propagace pomocí S.W.O.T. analýzy a upozornili zde na řadu příležitostí, identifikovaných analýzou dat o trhu. Následně jsme vytyčili a popsali kroky pro úspěšnou propagaci z hlediska informační architektury, obsahu, PR a PPC reklamy.

Strategie WineBar - titulní stránka

Strategie WineBar - titulní stránka

Strategie WineBar - část popisu strategie

Strategie WineBar - část popisu strategie

+420 775 887 556
Zavolejte nám.
info@webmedea.cz
Napište nám.