Projekt Nebourám

Cíl - Analýza aktuálního dopadu projektu Nebourám a možností pro jeho rozvoj

Zadavatel Movisio
Obor Doprava
Typ služby Studie
Realizováno únor 2018
Studie pro Nebourám nám odhalila slabá místa v online propagaci tohoto projektu a zároveň ukázala několik směrů, kterými se vydat pro zvýšení dopadu na online publikum.
Petr Vašut,
key account manager

Studii jsme rozdělili do tří kapitol. V první kapitole jsme analyzovali současný obsah nebouram.cz z pohledu internetových vyhledávačů, uživatelů a konkurenčních tématických webů. V rámci analýzy jsme ověřili vyhledatelnost nebouram.cz na různá klíčová slova a identifikovali nepokryté množiny slov, v nichž lze hledat inspiraci pro budování dalšího obsahu. I proto jsme druhou část věnovali identifikaci a analýze potencionálních témat, které by nebouram.cz mohlo použít k propagaci. V rámci poslední kapitoly jsme načrtli východiska ke strategii v podobě lepšího strukturování webu, budování on-page i off-page obsahu a posilování odkazového portfolia pro posílení přirozených pozic.

Studie Nebourám.cz - titulní stránka

Studie Nebourám.cz - titulní stránka

Studie Nebourám.cz - online publikum

Studie Nebourám.cz - online publikum

+420 775 887 556
Zavolejte nám.
info@webmedea.cz
Napište nám.