Virtuální realita

Cíl - Analýza online trhu pro prodej služeb na bázi virtuální reality

Zadavatel Movisio
Obor Marketing
Typ služby Studie
Realizováno leden 2018
Virtuální realita představuje budoucnost pro stavebnictví, zdravotnictví, zábavu, marketing a celou řadu dalších oborů. V Movisiu jsme odborníci na tvorbu náročných 3D vizualizací a animací. Studie online nabídky a poptávky VR služeb od WebMedea services nám ukázala cestu k účinné propagaci těchto služeb.
Petr Vašut,
key account manager

Ve studii jsme se zaměřili na B2C i B2B online trh s virtuální realitou. V první kapitole jsme analyzovali poptávku po virtuální realitě, která je spojená především s B2C - prodej/nákup VR výbavy a rozvíjející se trh VR heren. Ve druhé kapitole jsme představili B2B online trh VR především z pohledu nabídky. Ve stručnosti jsme se podívali i na trh s vizualizacemi obecně, kde je poptávka řádově větší než ve VR specificky. Představili jsme východiska pro účinnou propagaci VR služeb a rozvinutí tohoto tématu.

Studie VR - titulní stránka

Studie VR - titulní stránka

Studie VR - trh služeb s VR

Studie VR - trh služeb s VR

+420 775 887 556
Zavolejte nám.
info@webmedea.cz
Napište nám.