Dopravní Info

Cíl - Zlepšení komunikačních kanálů směrem k veřejnosti

Zadavatel Rsd
Obor Doprava
Typ služby Strategie
Realizováno srpen 2017

V rámci úvodní studie jsme identifikovali zájmové skupiny (vlastníky) online aplikací a služeb, které jsou postaveny nad daty ŘSD. Určili jsme velikost dopadu těchto služeb na cílové publikum přes jednotlivá dílčí témata: nehody, uzavírky, doprava, parkování, dálnice. V porovnání s těmito službami jsme popsali slabé, silné stránky a příležitosti pro dopravniinfo.cz, včetně rizik spojených s uchopením příležitostí. Na základě zjištěných informací jsme vytvořili marketingovou strategii pro: udržení stávajících uživatelů, vytvoření nových komunikačních kanálů k uživatelům, posílení důvěryhodnosti služby a rozšíření počtu jejích uživatelů.

Ukázka části studie -

Ukázka části studie -

Ukázka části studie -

Ukázka části studie -

+420 775 887 556
Zavolejte nám.
info@webmedea.cz
Napište nám.