PSD2 a GDPR

Cíl - Posílení pozice Deloitte na českém internetu v kontextu témat PSD2 a GDPR

Zadavatel Deloitte
Obor Konzultace
Typ služby Strategie
Realizováno březen 2017 - říjen 2017
Díky softwaru WebMedea máme lepší přehled o dopadu řešených témat na český internet. Díky měření, optimalizaci a cílené publikační činnosti se nám během pilotní spolupráce s WebMedea services podařilo získat a v některých případech i dlouhodoběji udržet přední pozice u vybraných témat.
Petr Kouřil,
Head of Strategic Marketing

Počáteční stav

Na základě prezentace vlastní analytické platformy WebMedea, kterou využíváme při realizaci zakázek pro naše klienty, nás spol. Deloitte oslovila v souvislosti přípravy strategie propagace témat PSD2 a následně GDPR.

Studie PSD2 - titulní stránka

Studie PSD2 - titulní stránka

Studie PSD2 - konkurenti v daném tématu

Studie PSD2 - konkurenti v daném tématu

V případě GDPR jsme ukázali, že vstupujeme na již marketingově rozvinutý trh, který kromě velkých konzultantských firem s předstihem uchopily i menší právní a IT společnosti, včetně freelancerů.

Studie GDPR - soupeři na poli GDPR

Studie GDPR - soupeři na poli GDPR

Studie GDPR - největší impakt přes GDPR

Studie GDPR - největší impakt přes GDPR

Vize a cíle

Vzhledem k tomu, že se jedná o čistě B2B témata a online v těchto tématech pro Deloitte představuje pouze podporu prodeje, přál si dosáhnout cíle - být na tato témata vidět, s minimálními náklady. Zaměřili jsme se proto na budování přirozených pozic.

Průběh

S ohledem na značně omezený rozpočet na publikace jsme na základě dat z WebMedea vypracovali analýzu odhadovaného vlivu vybraných internetových médií na sílu pozice Deloitte v přirozeném vyhledávání.

Vybraná tématicky relevantní média k publikaci

Vybraná tématicky relevantní média k publikaci

Detail závislosti WebMedea ranku média a nabídnuté ceny publikace

Detail závislosti WebMedea ranku média a nabídnuté ceny publikace

Pro další znásobení efektu publikací jsme vytvořili edukativní mikrostránku direktiva-gdpr.cz, kterou jsme odkazovali z publikací společně s hlavním obsahem na doméně deloitte.com.

Mikrostránka Direktiva GDPR - detail 1

Mikrostránka Direktiva GDPR - detail 1

Mikrostránka Direktiva GDPR - detail 2

Mikrostránka Direktiva GDPR - detail 2

Díky této mikrostránce jsme zároveň spol. Deloitte dokázali prezentovat vliv publikací na sílu domény v organickém vyhledávání bez vlivu paralelních marketingových akcí.

Vývoj přirozených pozic Direktiva GDPR

Vývoj přirozených pozic Direktiva GDPR

Výsledky hledání pro Direktiva GDPR

Výsledky hledání pro Direktiva GDPR

Výsledky

Ve sledovaném období se nám podařilo Deloitte dostat na přední pozice výsledků vyhledávání v Google pro obě témata PSD2 a GDPR a ve většině případů předstihnout konkurenci z velké konzultanské čtyřky. Pro stabilizaci dosažených výsledků a jejich dlouhodobé udržení jsme doporučili následné marketingové aktivity.

Vývoj přirozených pozic PSD2

Vývoj přirozených pozic PSD2

Vývoj přirozených pozic GDPR

Vývoj přirozených pozic GDPR

+420 775 887 556
Zavolejte nám.
info@webmedea.cz
Napište nám.