Krbová kamna Haas+Sohn

Cíl - Analýza online trhu s krbovými kamny

Zadavatel Movisio
Obor Výroba
Typ služby Studie
Realizováno únor 2018
Studii pro Haas+Sohn jsme objednali v souvislosti s připravovaným redesignem webu Haas+Sohn, stala se pro nás východiskem pro informační architekturu nové prezentace. S výsledky studie jsme zároveň seznámili představenstvo Haas+Sohn, které zaujaly informace o rozložení trhu a síle značek.
Petr Vašut,
key account manager

Ve studii jsme analyzovali online trh kamen, krbových kamen, kachlových kamen, krbů, krbových setů, stavebnic a příslušenství se zaměřením na výrobce a porovnání s Haas+Sohn a jejich působením na internetu. Určili jsme přibližnou velikost online trhu s uvedenými produkty i jeho pokrytí jednotlivými výrobci a prodejci. Porovnali jsme sílu značek jednotlivých výrobců a ukázali na největší prodejce těchto značek včetně jejich marketingových strategií. Upozornili jsme na příležitosti a rizika spojené s redesignem webové prezentace.

Studie Haas+Sohn - titulní stránka

Studie Haas+Sohn - titulní stránka

Studie Haas+Sohn - online poptávka po kamnech

Studie Haas+Sohn - online poptávka po kamnech

+420 775 887 556
Zavolejte nám.
info@webmedea.cz
Napište nám.